דגמי ה- JEEP הטובים והמפתיעים ביותר

הרבה אנשים יגידו שהמותג JEEP הוא המותג האמיתי, שהכי מזוהה עם רכבי שטח. לא סתם השם הכי פופולרי לרכב שטח הוא ג'יפ. שזה בעצם שם המותג עצמו. לכן לא קשה להסכים עם האמירה הזו, שהג'יפים של חברת JEEP הם רכבי הקצה של הקטגוריה הזו.

כלי רכב חסונים אלה של חברת JEEP תוכננו במקור כתחבורה צבאית במהלך מלחמת העולם השנייה, אך כעת ניתן למצוא אותם בכל רחבי העולם כרכבים רב-תכליתיים עבור אלה שנהנים לבלות בשטח.

בשנת 2022, כאשר מאמר זה נכתב, הדגמים של JEEP עודכנו בכמה תכונות חדשות ושיפורים מהגרסאות הישנות שלהם.

להלן כמה מדגמי הג'יפים הטובים ביותר לשנת 2022:

ג'יפ רנגלר JL

ג'יפ רנגלר JL מטפס במעלה גבעות תלולות וגם מצטיין בנסיעה בכבישים משובשים וקשים לנהיגה. הג'יפ הזה חסון מתמיד ויכול לספוג מכות לא מבוטלות

זהו אחד הג'יפים הפופולריים ביותר בשנת 2022 והוא הוכיח את עצמו כאחת מהבחירות הטובות ביותר עבור אלה שרוצים רכב שטח שיחזיק לאורך זמן ויהיה מהנה מאוד לנהיגה גם בכביש וגם בשטח.

ג'יפ סקרמבלר

ג'יפ סקרמבלר הוא דגם במהדורה מוגבלת הכולל עיצוב בהשראה צבאית.

הרכב שוחרר לכבוד יום השנה ה-70 של חברת JEEP והוא הפך במהרה לאחד מדגמי הג'יפים המודרניים המבוקשים ביותר מכיוון שהוא ייחודי וכולם רוצים את הג'יפ הייחודי ביותר.

ג'יפ רנגלר LJ Unlimited

עם עיצוב משודרג וגישה מודרנית יותר, הג'יפ הזה כולל חישוקי סגסוגת ומערכת כביש שטח עמידה.

זהו הרכב המושלם למי שרוצה ליהנות מהנהיגה בשטח קשה מבלי לדאוג שיקרה משהו לרכב! הרכב הזה חזק כמו קרנף.

טנדר ג'יפ רנגלר Ramp Side

חובבי הג'יפים ישמחו לדעת שהדגם הזה שוחרר בשנת 2022 כדי לחגוג 80 שנה לחברה. לטנדר הזה עיצוב מרשים ובעקרון יכולת להכיל רק עד שני נוסעים מכיוון ששורת המושבים השנייה יחסית קטנה ואין בה כל כך הרבה מקום

הרכב מגיע עם חישוקי סגסוגת, תא מטען מרווח ויכולות נסיעה עצמתית בשטח.

קניית רכב ג'יפ ב- 2022

כולם חולמים על ג'יפ, אבל לא כולם יכולים לקנות. עם זאת, כיום יש אופציות לקנות רכב בתשלום חודשי ללא מקדמה ולהתחדש ברכב החלומות שלכם, כמו ג'יפ, בתנאים נוחים.

אולי יעניין אותך גם

רכבים חשמליים
רכבים
מה עדיף – מכונית היברידית או חשמלית?

הרבה אנשים שמתעניינים בכניסה לעולם של הרכבים החשמליים, שתופס יותר ויותר פופולאריות בעיקר בשנה האחרונה עם כל ההייפ מסביב לטסלה ולאילון מאסק, שואלים את עצמם, האם עדיף לקנות מכונית היברידית או שעדיף לקנות מכונית חשמלית?

קרא עוד »
מכונית טסלה
רכבים
האם טסלה היא העתיד של הרכבים בישראל?

רכבי טסלה ידועים בתאוצה המהירה שלהם ובחווית הנהיגה המדהימה שלהם מה שהופך אותם לבאמת רכבים מאוד מהנים לנהיגה, וזה לעומת הדעה הקדומה על רכבים חשמליים שהם כביכול חלשים יותר מרכבי בנזין וסולר.

קרא עוד »
רכב שטח
טיוליום בארץ
למה כדאי לכם לקנות רכב שטח ב- 2021

עם השנים, רכבי שטח נהיו יותר ויותר פופולריים, ונגישים לקהל רחב יותר, שלא בהכרח מכור לטיולי שטח. גם משפחות מוצאות את עצמן היום מחפשות רכבי שטח בגלל המרחב הפנימי הגדול והאפשרות לצאת לטיולים בסופ"ש, ואפילו סתם אנשים שפשוט מעדיפים לסוע בג'יפ, ועכשיו כשיש מסלולי מימון רכב המאפשרים רכישת רכבים חדשים, גם יקרים, בצורה נוחה בהרבה, אנשים רבים יכולים להגשים את החלום ולקנות ג'יפ.

קרא עוד »