טיסות לארצות הברית – איך רוכשים כרטיס טיסה בצורה חכמה

אחד היעדים הפופולאריים ביותר בקרב ישראלים רבים, ללא צל של ספק, היא ארצות הברית. ישראלים רבים חולמים להגיע אל המדינה ולטייל בה, יש מי שחולם להישאר ולהתגורר בה, לעבוד, ללמוד, לחוות את החוויה האמריקאית ולהגשים את החלומות שלו בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

בשביל לטייל בארה"ב, בין אם זה טיול של מספר שבועות ובין אם זה טיול של חודשים, צריך לדעת איך להתכונן, ובראש ובראשונה כיצד קונים כרטיס טיסה בצורה נכונה. כלומר, מה התנאים הנדרשים לכך, וכיצד מוצאים כרטיס טיסה אל יעד מסוים בארה"ב בצורה פשוטה וחכמה.

לפני שנתחיל בהסברים לגבי טיסות לארצות הברית, חשוב להבהיר, כל מי שרוצה להיכנס אל המדינה חייב להחזיק ברשותו ויזה בתוקף, בין אם זו ויזת תייר, סטודנט, עבודה או אחרת. בשביל לקבל ויזה, הרי שצריך לציין, בין היתר, תאריכי נסיעה (הלוך-חזור), מיקום בו אתם מתכוונים לשהות (מוטב שתהיה זו כתובת מגורים של אדם המתגורר בארה"ב) וכן לציין מיקום עבודה קבוע בישראל (בהנחה ואתם נוסעים לחופשה ולא ללימודים או עבודה).

לאילו ערים בארה"ב אפשר לטוס ישירות ואיך מגיעים אל יעדים אחרים?

טיסות לארצות הברית מתחלקות לשתי קטגוריות. טיסות ישירות שניתן לבצע ישירות מישראל אל היעד, וטיסות דרך יעד נוסף. הרבה פעמים נוסעים מעדיפים לקחת טיסות דרך יעד נוסף, גם אם מדובר ביעד שניתן להגיע אליו ישירות מישראל, זאת על מנת לחסוך בעלויות ולקצר את זמן הטיסה. אחד היעדים הפופולאריים לעצירה היא איסטנבול.

בין הערים אליהן אפשר לטוס באופן ישיר מישראל, אפשר למצוא את ניו יורק, לוס אנג'לס, שיקגו, מיאמי, סאן פרנסיסקו. כאמור, אם רוצים להגיע אל יעד אחר במדינה, אזי שאפשר לעשות את זה דרך נקודת עצירה במדינה נוספת או לחילופין אפשר לעשות את זה דרך טיסה פנימית בארה"ב. בשני המקרים, ניתן לרכוש את הכרטיסים בישראל.

איך רוכשים כרטיס טיסה בצורה נכונה?

בשביל לרכוש כרטיס טיסה לארצות הברית בצורה נכונה, יש לבחון תחילה את מועד הנסיעה, על מנת שתוכלו לטוס בתקופה בה מזג האוויר מאפשר לנפוש ביעד, יש לוודא שיש לכם גם מספיק זמן לשם כך. להבדיל מטיסות לאירופה, הרי שטיסה לארה"ב נמשכת למעלה מעשר שעות, מה שאומר שזמן ההתאוששות ממנה היא מאוד ארוכה ולא פשוטה. מעבר לכך, סביר להניח שבכל יעד אליו תגיעו, תמצאו מספיק דברים לעשות כך שתרצו להישאר במקום יותר זמן ממושך יחסית.

מוטב לרכוש כרטיסים מספיק זמן מראש, על מנת שלא תתקעו בלי, למרות שבתקופות מסוימות בשנה, אפשר למצוא כרטיסים גם ברגע האחרון. כמו כן, ניתן למצוא כרטיסים ברגע האחרון כשמדובר על יעדים פופולאריים כמו ניו יורק ולוס אנג'לס, לשם מתקיימות מספר טיסות כל יום.

אולי יעניין אותך גם

אריה
טיולים בחו"ל
10 עובדות מעניינות על האריה

אחת החיות המרשימות ביותר בטבע אם לא המרשימה ביותר, היא האריה. הוא אצילי, מלכותי, ואפילו קצת סנוב. כולנו מכירים את האריה. החתול הגדול עם הרעמה

קרא עוד »