טיול לים המלח בתקופת החגים – מה מיוחד בים המלח והסביבה?

עונת החגים החלה, ואיתה גם הטיולים בארץ. אחד היעדים הכי מעניינים הוא ים המלח, הנקודה הנמוכה ביותר בעולם – אטרקציה עולמית שנמצאת ממש פה בארץ ישראל.

מעבר לכך שים המלח הוא הנקודה הנמוכה בישראל, הוא מוקף בהרי הערבה שהופכים אותו גם לאחד המקומות היפים בעולם.

אז יאללה, קמתם בבוקר, קראתם עיתון כמו ישראל היום, מעריב או ידיעות אחרונות, שתיתים קפה ומוכנים לצאת לדרך? בואו נצא. בכתבה הבאה נדבר על אטרקציות מעניינות בים המלח ובסביבה.

מה אפשר לעשות בים המלח?

ים המלח הוא יעד יחסית מתויר, אבל תוכלו למצוא מגוון חופים שגם בהם תוכלו להתנתק מההמון, אם יש צורך בכך.

בין החופים יש חופים פופולאריים יותר וחופים יותר שקטים, כאשר בין החופים הידועים והמתוירים יותר קיים חוף עין גדי שגם יש בו את המלונות האטרקטיביים של ים המלח, שבהם אתם מקבלים חווית ביקור ברמה גבוהה ובמחיר יחסית נמוך.

שימו לב, שחלק מהחופים בים המלח פתוחים לקהל הרחב, ובחלק מהחופים צריך לשלם כניסה, אז תגיעו מוכנים.

אחרי שהתמקמתם בבית המלון, ושכשכתם לכם בים המלח, מומלץ לקחת טיול יום מסביב לים המלח, בוא יקחו אתכם לכל מיני נקודות מעניינות ונופים עוצרי נשימה שיגרמו לכם לחוות את ים המלח בצורה הטובה ביותר.

ביקור במצדה

מצדה היא אחד היעדים השווים והמיוחדים ביותר שאתם צריכים לבקר כשאתם באזור ים המלח.

אנשים מכל העולם באים לבקר את אחד המבצרים עם הסיפור המרגש והמיוחד ביותר בהיסטוריה,

ידעתם שמצדה קיבלה תואר אתר מורשת עולמי מטעם אונסקו?

הזמנים הטובים ביותר לטייל במצדה הם בשעות הבוקר המוקדמות בזריחה, ואז אתם מקבלים נוף שאין שני לו בעולם, כאשר הזריחה זורחת על קירות המבצר העתיק.

טיול בעין גדי

באזור ים המלח תוכלו גם לבקר בעין גדי, עם המעיין המפורסם המספק מים קרים לכל מבקרי המדבר החם.

תוכלו למצוא גם אפשרויות אכסון מעניינות בעין גדי באכסניות מקומות שמלאות במורשת, או בתי מלון למי שרוצה פינוק מושלם.

טיולים מאורגנים לים המלח

למי שמחפש טיול יומי ומקיף לים המלח, יש מגוון טיולים יומיים שיספקו לכם את החוויה של ים המלח והאזור, מתאים גם למי שרוצה רק טיול יומי ללא לינה בים המלח.

בדרך כלל הסיורים כוללים את היעדים המרכזיים, כמו מצדה, עין גדי וחופים מפורסמים בים המלח כולל אטרקציות מיוחדות שכל חברת טיולים מאורגנים מתמקדת בה.

יש כל מיני חבילות של טיולים יומיים שמתאימים למטיילים השונים – למי שרוצה לראות נופים, למי שרוצה טיול תרבותי והיסטורי יותר, טיול למי שרוצה בטן גב בחופי ים המלח ובמעיינות באזור, ועוד.

אולי יעניין אותך גם

רכב שטח
טיוליום בארץ
למה כדאי לכם לקנות רכב שטח ב- 2021

עם השנים, רכבי שטח נהיו יותר ויותר פופולריים, ונגישים לקהל רחב יותר, שלא בהכרח מכור לטיולי שטח. גם משפחות מוצאות את עצמן היום מחפשות רכבי שטח בגלל המרחב הפנימי הגדול והאפשרות לצאת לטיולים בסופ"ש, ואפילו סתם אנשים שפשוט מעדיפים לסוע בג'יפ, ועכשיו כשיש מסלולי מימון רכב המאפשרים רכישת רכבים חדשים, גם יקרים, בצורה נוחה בהרבה, אנשים רבים יכולים להגשים את החלום ולקנות ג'יפ.

קרא עוד »